Helg

Fyfarao, mina ögonlock var som bly under arbetsseminariumet.
Som tur var satt vi där bara en timme så jag lyckades hålla mig
vaken. Jag trodde att vi skulle få mycket backning på frågorna
men allt såg bra ut. Så när arbetsseminariumet var över la vi
till några frågor och sedan var vi färdiga. Fast blev kvar på
universitetet ända till 11.45 för vi kom in på sidospår hela tiden, hihi. :)

Nu har jag i alla fall långhelg och det känns riktigt skönt! :)
Är ledig både fredag och måndag, jippie! Fast ledig är jag inte riktigt
ändå, har ju en hel del att göra: Intervju, transkribering, analys av
intervjun/transkriberingen och sedan ska jag hinna läsa lite litteratur också.

Kanske börjar min helg med lite läsning och sammanfattning? Hinner
ju sitta en stund och plugga innan det är dags för matlagning. Så nu ska
jag hitta lite motivation och sedan börja plugga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

sv: ja men denna kurs vi har nu är det super mycket plugg :o fattar inte hur jag ska hinna med allt.. men som tur är så är det mycket läsa hemma iallafall..

Jag var också och såg jägarn 2, tyckte den var mycket bättre än första eftersom den första är så rå !!

2011-10-06 @ 17:04:57
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0