Fredag

Sista skoldagen för denna vecka väntar. Det ska bli galet skönt med helg
även fast det har varit en lugn skolvecka. Just nu sitter jag och väntar
på att klockan ska bli 12.00 så jag får helg, haha.

Jag har inga planer för helgen utan det blir att vara hemma och ta
det lugnt. Måste väl försöka plugga litegrann i alla fall eftersom det
inte lär bli något alls nästa helg.  Annars har jag inga planer mer än
att gosa ner mig i soffan och se på Andra avenyn.  ;) Myspys!
Men först ska jag släpa mig till universitetet för att lyssna på en tre
timmars lång föreläsning om kvalitativ innehållsanalys. Roligt va?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: william

söt blogg du har:D



Vem tycker du ska bli Cookie´s Next Top Model?

Välj mellan dom 5 stycken tjejerna som tävlar:D

2011-10-14 @ 09:13:49
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0