Våld

Under förmiddagen ägnade jag några timmar åt skolarbete, det gick
faktiskt rätt bra och jag kände till och med att det var rätt roligt.
Haha, då gäller det att passa på att plugga. ;p Skrev ett PM för första
gången och jag blev nöjd. Om det är som handledaren tänkt sig vet
jag inte, men jag har gjort mitt bästa och jag var nöjd i alla fall, haha. :)
Sedan hittade jag en artikel till nästa veckas seminarium, så hann
sammanfatta den också innan min koncentration försvann.



Men nu då? Middagen är uppäten, jag har hunnit vara på en lång
promenad och nu sitter jag här. Hade tänkt läsa lite ur en bok om våld,
men det gäller att hitta motivationen. Just nu finns den inte här trots att
det handlar om ett intressant ämne.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0