Trött

Imorse hade min basgrupp handledning inför B-uppsatsen. Det kändes
som att jag fick mer koll på vad som ska göras, men samtidigt kände
jag paniken komma. Usch, det är sjukt mycket som ska göras på
kort tid. Hur ska man hinna allt? ;o Vår handledare verkar jättebra
i alla fall, så jag tror det här kommer gå riktigt bra. Hade en håltimme
på drygt tre timmar innan föreläsningen drog igång. Passade på att
söka lite böcker inför uppsatsskrivandet och någon lyckades jag väl hitta,
men typiskt nog så var det såklart några böcker som inte fanns just nu
på medicinska biblioteket.. Föreläsningen då? Hemsk. Astrött,
okoncentrerad, omotiverad och stressad. Jag var inte alls på humör för
föreläsning idag med andra ord.



Nu är jag hemma med ett huvud som känns som mos. Jag är galet trött
så en energidryck skulle verkligen behövas. Min plan var att försöka hitta
lite information om mitt ämne som jag ska skriva om, men jag tror inte
att jag orkar det ikväll. Istället blir det att åka och handla mat, duscha och
ta det lugnt framför tv:n innan det är dags att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0