Trött

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig. När vi kom fram till
byggnaden där vi skulle vara på studiebesök fick vi komma in till
Narkotika analysenheten. Jaha? Vi skulle ju till Bryggans öppenvård..
Det hade blivit något missförstånd igår när vi bokade studiebesöket,
men som tur var kunde det lösas på plats och vi fick träffa öppenvården.
Som det var tänkt alltså.  :) Efter lunch hade vi seminarium och vad ska
man säga? Haha inte så jätteseriöst. Inte ens närvaro togs förrän vi
frågade om det, haha. Vi var klara rätt tidigt så vi ägnade resten av
eftermiddagen till att arbeta med ett case.

Nu är jag hemma med mat i magen, och jisses vad jag är trött!
Jag har god lust att lägga mig och sova men det är inte ännu sängdags.
Hade tänkt läsa lite om två teorier som jag ska använda i B-uppsatsen,
men istället ska jag skjuta på det. Viktigare att ta tag i de två sista casen
eftersom vi ska försöka göra litegrann imorgon efter handledningen.
Sedan har jag god lust att gå och sova, haha. :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0