Torsdag

Efter några timmars sömn har jag lyckats häva mig upp från sängen
för att starta denna torsdag. Började morgonen med en brakfrukost
och nu ska jag fixa till mig innan det är dags att starta dagen ordentligt.

Idag blir det ingen vistelse på universitetet utan jag pluggar hemifrån,
skönt. Tentaplugg hela dagen lång ungefär, usch. Tänkte snart sätta
igång och plugga någon timme, sedan blir det väl en paus under
eftermiddagen och därefter fortsätter pluggandet någon timme.
Jag hoppas att dagens läsning ger resultat för jag börjar få panik över
att tentan är om mindre än en vecka..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0