Torsdag

Galet vad trött jag var igår, usch. Somnade redan före 22-tiden och
det är ovanligt om man heter Mia. Var riktigt skönt att somna före
22 och få över sju timmars sömn. Behövligt om inte annat. :)

Den här dagen bjuder på en kort skoldag, eller ja, halvdag.
När jag kommer hem ska jag försöka ta tag i hemtentan och börja
lite smått med den. Idag ska det även bli julstämning här hemma,
vi ska plocka fram alla adventsljusstakar och sånt där. Mys! Har dock
ingen julkänsla när det inte finns någon snö, men den kommer väl
så småning om.



Nu ska jag fixa det sista här vid datorn samtidigt som jag lyssnar på
Von Benzo's nya cd "Yes kids it's true". Blev lite besviken faktiskt,
inte många bra låtar på den cd:n. Deras cd "Von Benzo" är så mycket bättre.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Jag satt och funderade på det där med casen och seminariet vi ska ha om det. Jag förstår inte exakt vad man i basgruppen ska göra, men ni verkar ju ha bra koll på det där eftersom ni gjort det, skulle du bara snabbt kunna förklara för mig vad det är man ska göra? Bara en liten kommentar på min blogg om det vore jättesnällt och det skulle uppskattas! =)

2011-11-24 @ 21:52:54
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0