Torsdag

Usch och fy vad less jag var igårkväll på skolan. Jag försökte göra en
uppgift till nästa vecka, men det var omöjligt. Det stod verkligen
helt still, det kom inte ens något "ordbajsande" och då är det illa, haha.
Men men.. jag ska göra ett nytt försök idag och hoppas att det går
lite lättare. Har ju framtill tisdag på mig att skriva ihop två-tre sidor,
så det borde gå men ett och annat hinder lär jag stöta på.

Sista skoldagen för denna vecka väntar och det är bara ett seminarium
som ska bockas av. Hade gärna haft seminariumet under morgonen
men har istället tid 13-15, nå ja det funkar väl det också. Har inga
direkta planer för eftermiddagen när jag kommer hem från universitetet.
Måste väl försöka skriva litegrann på den där uppgiften, men sedan blir
det en ledig kväll. Det förtjänar jag efter att ha suttit igårkväll och
tampats med den där uppgiften.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0