Tisdag

En ledig tisdag från universitetet, skönt. Fast egentligen är det inte alls
ledigt, jag har tusen saker som ska göras idag. Högst upp på listan
står tentaplugg i några timmar. Igår blev det inget pluggande eftersom
jag var alldeles slut i huvudet efter dagen på universitetet. Men nu när
jag är ledig ska jag ägna några timmar åt böckerna och anteckningarna.

Sedan har jag femtioelva andra saker som också ska göras idag..
Fixa matlådor, besöka några affärer, göra hushållssysslor, läsa en annan
grupps arbete och så vidare. Hur ska tiden räcka till egentligen? ;o Bäst att
sätta igång med tentapluggandet med andra ord. Då börjar jag ju någonstans
i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0