Tisdag

Uppe och hoppar redan denna tid även fast jag inte börjar förrän 13.40
idag. Om ett tag ska jag och älsklingen åka till ICA för att veckohandla,
sedan ska jag träffa basgruppen vid 12-tiden för att åka iväg på ett
studiebesök. När jag väl kommer hem under eftermiddagen blir det
att plugga. Jag tänkte söka upp lite teorier som kan användas till
B-uppsatsen och kanske klura på lite frågor till intervjuerna.

Nej, nu är det dags att fixa till sig. Om ett tag rullar bilen mot
Strömpilen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0