Tisdag

Den här natten har jag sovit som en prinsessa, helt galet skönt.
Somnade direkt jag la huvudet på kudden och lyckades samla ihop
sex timmars sömn. Inatt blir det dock ännu fler eftersom jag är ledig
imorgon och kan då sova längre.  :)

De här dagen är fullsmockad i schemat. Jag kommer vara på universitetet
mellan 8-15 idag, känns lite småtungt men det ska gå. Får tänka att när
jag kommer hem väntar soffan på mig och där ska jag spendera kvällen.
Är sugen att se en film, eller så blir det att läsa Skamfläck, riktigt bra bok!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0