Tisdag



Okej, nu börjar de här "tenta"-inlägget ta slut, haha. Är sluspruten idag
för imorgon ska det skrivas tenta så.. Usch och fy, jag är så sjukt nervös
över morgondagen. Kanske bäst att sätta igång med pluggandet för det
är en hel del som ska göras idag. Gå igenom någon gammal tenta,
läsa föreläsningsanteckningar och sedan alla mina sidor med diverse begrepp.
Imorgon är det över och det ska bli så jäkla skönt att återgå till det "normala".

Nej nu är det bäst att sätta igång. Vill gärna få en ledig kväll och inte sitta
fastklistrad framför alla anteckningar hela kvällen. Vid 19.30/20.00 är det
färdigpluggat för min del, då får det gå som det går imorgon på tentan.
Och nej, jag kommer inte sitta och plugga i elva timmar nu, haha. Det
kommer bli många pauser, vilket inte alltid är så jättebra egentligen.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0