Tenta

(Tentapluggandet igårkväll)


Idag satt jag klockan 09.00 på Östra paviljongen för att skriva tenta i
kursen "Att undersöka sociala fenomen". Det var två delar, en kvalitativ
och en kvantitativ. Kan väl säga så mycket som: Omtenta.
Usch och fy vad dåligt det gick! Den kvalitativa innehöll typ bara frågor
som jag chansade på, kände mig inte säker på någon typ. Så den delen
lär jag få göra omtenta på. Men då gick det bättre på kvantitativa delen,
där tror jag att jag lyckades skrapa ihop poäng till ett godkänt i alla fall.
Dåligt att det inte är 60 % på delarna tillsammans för godkänt, istället är
det 60 % på varje del för att bli godkänd på delarna. Usch.

Nå ja, skönt att tentan är gjord i alla fall. Nu kan jag lämna det momentet
bakom mig. Imorgon börjar en ny kurs och jag tycker den verkar riktigt
intressant av det jag läst, så har faktiskt höga förväntningar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0