Söndag



Första advent, men ingen snö! Julkänslan finns inte även fast vi har
julpyntat. Skandal om vi inte får snö snart.. Jag vill ju ha en vit jul.
Trots att julkänslan inte har infunnit sig ännu så firade jag första
advent som varje år - te och lussebulla till frukost.

Nu är det dags att släpa sig till duschen, sedan väntar tvättstugan
och lite pluggande. Har ingen motivation alls. Jag hade tänkt försöka
skriva litegrann till uppsatsen, men det lockar inte alls. Det känns
svårt, krångligt och tråkigt. Varför kan man inte bara få skriva
fakta om själv ämnet, intervjuverna och allt det som hör till den
roliga biten? Då hade allt gått så mycket lättare. Istället ska jag
sitta och kämpa med någon kunskapsöversikt eller vad det heter..
Nej usch, det lockar inte alls. Däremot ser jag framemot empiri-
avsnittet när jag får skriva fakta, lägga in delar från intervjuerna
och så vidare.  :) Men än är jag inte där, har inte skrivit ner
något ännu i uppsatsen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0