Söndag

Fortfarande ingen snö på marken.. Känns verkligen jättekonstigt eftersom
vi vanligtvis brukar ha snö i november. Jag hoppas att vi har någon
snöflinga på marken i alla fall nästa söndag när det är första advent.
Shit, snart är det första advent.. Det betyder att det blir julbak under
veckan, tur att jag är ledig flera dagar från universitetet. Får helg redan
på onsdag eftermiddag, skönt! :) Fast kanske träffar basgruppen på
torsdag, får väl se hur vi gör.

Idag då? Nu hade jag tänkt fixa det sista och sedan läsa litegrann om
mitt ämne till uppsatsen. Har hittat några sidor med information så
tänkte läsa igenom och se vad som är intressant att ta med. Under kvällen
blir det att titta på en film som ska visas imorrn i skolan, men jag ser
den hemma istället ikväll. Har sett den ett x-antal gånger förut också,
så känns onödigt att åka till skolan för att se den. Tror det blir en bra
och mysig avslutning på helgen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0