Söndag

Sista dagen på helgen är här. Vart har helgen sprungit iväg egentligen?
Hur som helst har det varit galet skönt att vara ledig, att inte behöva
tänka ett dugg på pluggande, utan bara göra det man känner för.
Än har jag några lediga timmar kvar och de ska jag spendera på bästa
tänkbara sätt.

Planen är att hoppa in i duschen om en stund, sedan är det dags för
tvättstugan precis som varje söndag. Därefter ska jag faktiskt börja slå
in lite julklappar, hihi. Sedan tror jag att vi ska ta ner balkongmöblerna
till förrådet, och likadant med cyklarna. Senare under dagen när alla "måsten"
är gjorda hade jag faktiskt tänkt kura ihop i soffan och läsa en bok. Mys! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0