Snöflingor

(Första snön förra året kom redan i början av oktober.
Så här mycket snöflingor som på bilden var det
inte idag)


Årets första snöflingor har kommit!  Tidigare under dagen var jag ut
på en promenad, och då började det snöa lite smått. Det var inte
alls mycket men några snöflingor kom i alla fall. Dock försvann de
ju lika fort så.. Men nu kanske det är påväg, bara vi har snö till
julafton så är jag glad.  :)

Nu är mina planer att läsa litegrann sedan tror jag det blir filmtittande
och slappande i soffan resten av kvällen. Hade tänkt se Falling down,
filmen som ska visas imorgon i skolan. Har sett den ett par gånger
men den är helt okej så ser den hellre hemma än går till skolan för att
se den. Får alltså sovmorgon till 13.15 imorgon, härligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Här i Sävar har det inte kommit en enda snöflinga ^^

2011-11-22 @ 16:10:56
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0