Seriöst?

Alltså seriöst, vilken skoldag! Hittade äntligen den där boken på biblioteket
som jag ville ha. Super, nu har jag den framtill 5/12, så lite lär jag ju hinna
använda den. Föreläsningen om våld då? Vilket skämt! Inte alls intressant
för fem öre. Minus att vi inte fick någon rast, så jag fick snällt sitta där
till klockan 15.00. Usch.



Här hemma har jag fixat med en powerpoint-presentation som ska
användas under onsdagens seminarium. Nu hade jag tänkt söka upp
någon artikel om mitt ämne till B-uppsatsen som verkar intressant.
Sedan ska jag koka en mugg te och se på tv resten av kvällen, mys. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0