Schema

 

Ni ser, dagens schema är fullproppat av saker. Massvis som ska göras

mellan 08.00 - 15.00. Redan klockan 08.00 ska min basgrupp ha
handledning inför uppsatsskrivandet. Jag vet inte alls vad vi ska prata
om där, men antagligen lite kring vad vi vill skriva om och så vidare.
Vi får väl se. Direkt efter handledningen ska vi träffas i basgruppen
för att planera någon träff, prata om vart vi vill på studiebesök och
så vidare. Sedan har jag lite dötid på två-tre timmar innan det är dags
för en föreläsning. Får hoppas det är något intressant så timmarna rinner
iväg. Kommer nog bli en jobbig dag, det är inte ofta jag går 8-15
längre, så hjärnan dör efter ett tag, haha. Men får tänka positivt att
jag är ledig imorgon.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0