Schema

 

08.00 har vi handledning inför B-uppsatsen. Idag ska vi berätta om
bakgrund, syfte och våra frågeställningar. Sedan ska handledaren hjälpa
oss på traven och så vidare, vilket kan behövas, haha. Efter handledningen
ska vi i basgruppen träffas och göra ett-två case under två timmar. Så redan
klockan 12.00 slutar jag idag, härligt. Då blir det en lång helg, är ledig en
vecka typ om jag skippar måndagens föreläsning.  :) Taggad inför ledigheten,
även fast det inte blir särskilt mycket "ledig" tid men slipper universitetets
lokaler i alla fall under en vecka.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0