Sängen

Dagen före tentan, ni kan ju gissa vad jag har gjort idag.. Jajemän - pluggat
i princip hela dagen. Räknade att jag pluggat typ åtta timmar idag, jisses! ;o
Men då har jag hunnit gå igenom alla föreläsningar, gamla tentor och alla
begrepp som jag skrivit upp. Dock blev jag inte lugnare efter dagens
pluggande.. Fortfarande vissa saker som jag inte kan. Nå ja, jag kan inte
göra mer än hoppas på det bästa imorgon.

Nej vi har inte adventsljusstaken i fönstret nu.
Bilden är från förra året.


Snart är det dags att hoppa i säng för imorgon blir det en tidig morgon.
09.00 ska jag befinna mig på Östra paviljongen för att skriva tenta.
Usch, hjärtat börjar typ slå i 180 när jag tänker på det, haha. Bäst att
luga ner sig med lite Nickelback och sedan sussa några timmar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Okej då ska jag se den! :)

2011-11-08 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0