Ryggvärk



Skoldagen gick bra trots att det blev en lång dag. Morgonen började med
kursintroduktion, och jag måste säga att efter idag blev jag ännu mer
taggad inför den här kursen. Det känns som att den kommer vara likvärdig
med kursen "Individer och grupper i utsatta livssituationer" som vi läste
under termin 1, det var också en kurs som berörde intressanta områden. :)
När introduktionen var färdig träffade jag basgruppen för att korrigera de
lite småsaker i processövningen. Efter tre timmar var vi färdiga, skönt!
Sedan blev det att kopiera lite material till kursen innan jag kunde åka hemåt.

Världens ryggvärk har jag efter denna dag, usch. När jag kom hem
hoppade jag in i duschen i hopp om att värken skulle bli lindrigare. Så mycket
bättre blev det inte, men jag blev ju ren i alla fall, haha. Under kvällen har
jag läst lite papper inför den här nya kursen och nu sitter jag nerbäddad i
soffan. Känns som att jag har helg nu men tyvärr, inte riktigt ännu. Imorgon
väntar en kort skoldag som börjar först 14.30 för min del.. Sen är det helg! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0