Regn

Alltså vad är det här för väder? ;o Det regnar! Sista november och det
har inte ännu legat snö på backen, har bara sett några snöflingor falla
för någon dag sedan. Mer än så har det inte varit.. Ganska skönt att inte
ha snö men samtidigt känns det konstigt för vanligtvis brukar det vara
fullt med snö i slutet av november. Bara vi får en vit jul så är jag nöjd.  :)

Tentaresultatet då? Har inte ännu fått veta det.. Imorgon får jag
reda på det, så håller tummarna ännu en dag till. Var förbi ICA och
handlade med älsklingen och nu försöker jag hitta motivation till att plugga
en eller två timmar. Måste skriva lite på B-uppsatsen men det går väldigt
trögt. Funderar på att koda en intervju istället, det låter roligare än att
skriva en metodologisk reflektion.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0