Paus



Den här dagen har det gått liiite bättre med pluggandet i alla fall.
Det kvalitativa börjar falla någorlunda på plats, inte allt men en del
i alla fall. Förhoppningsvis fastnar det ännu bättre under morgondagen.

Har just nu en paus i pluggandet då jag blev extremt trött efter middagen.
Sitter och klunkar i mig en energidryck i tron om att jag ska bli lite
piggare så jag klarar någon timmes pluggande. Hade tänkt läsa lite
föreläsningsanteckningar och göra en gammal kvalitativ tentadel sedan
tar jag kväll och släpper allt med tentaplugg. Skönt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

2011-11-07 @ 18:46:27
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0