Opponering

Jag har spenderat flera timmar på universitetet idag för att göra det sista
grupparbetet. Vi opponerade på en annan grupps processövning och
gjorde sedan en sammanfattning. Vid 13.30 var vi färdiga och då hade
vi både gjort opponering, sammanfattning, fått ett x-antal skratt och
fikat. Inte illa.  ;)

Under eftermiddagen och kvällen har jag tentapluggat för fulla muggar.
Gjorde en gammal tenta och jag fick panik. Usch den var svårare än de
andra tentorna. ;/ Men nu är det färdigpluggat för ikväll, får fortsätta
imorgon. Nu ska jag istället se någonting på tv och ta det lugnt några timmar
innan det är dags att sova.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0