Onsdag

Tidig uppstigning, kändes som att jag inte alls sovit under natten.
Med mindre än sex timmars sömn påfyllt klev jag upp för att få i
mig frukost. Hela morgonen har varit knasig, Diesel har levt rövare
men som tur var har jag ändå hunnit färdigt i tid.

Nu väntar några timmars grupparbete och sedan är det i princip finito
med gruppen. Korrigera processövningen nästa vecka men därefter
är det helt slut med gruppen eftersom kursen nu lider mot sitt slut.
Här på hemmaplan blir det att tentaplugga under eftermiddagen/kvällen.
Tror inte jag kommer plugga särskilt mycket ikväll, men har planerat att
gå igenom några föreläsningar i alla fall. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0