Onsdag

Idag är jag uppe med tuppen! Ska förbi universitetet en snabbis under
förmiddagen för att titta på tentaresultatet. Iiik, panik! Jag är helt
hundra på att det blir omtenta på ena delen, så lite inställd på att se ett
U är jag allt. Men jag håller tummar och tår för att jag lyckades skrapa
ihop poäng som räckte till godkänt men det känns inte riktig så..



Efter att jag varit förbi universitetet blir det att åka på några affärer för
att handla. Sedan ska jag hem och skriva någon rad på uppsatsen och
därefter tänker jag va ledig resten av dagen. Planen är att istället sitta
och slå in julklappar, dricka glögg och bara ha det allmänt mys. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0