Onsdag



Föreläsningar, flera böcker litteratur och allt annat som varit under dessa
tio skolveckor ska idag prövas. Det är dagen med stort D - tentadags.
Jag känner mig inte särskilt lugn, är galet nervös.. Vanligtvis brukar jag
vara lite nervös, men idag är det extremt. Innan jag somnade igår dök
det upp massa begrepp i hjärnan, och jag fick riktig panik när jag märkte
att jag kunde inte i princip ett enda ord som dök upp. Iiih! :/

Nej det känns inte alls bra inför dagens tenta, inte den kvalitativa delen.
Men jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra. Just nu känns det som
att jag ska dö, haha. Usch så skönt det ska bli idag när man lämnar tenta-
salen, då behöver jag inte plugga till en tenta på flera veckor.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0