Natti


Snart är det dags för den här donnan att möta John Blund. Jag och
älsklingen var under kvällen till ICA Maxi för att handla mat, så nu är
kyl och frys påfyllda igen. Eller ja, proppfulla kanske vi ska säga istället,
haha. Imorgon är jag ledig från universitetet, skönt! Trots min ledighet
har jag en del som ska göras så det är nog säkrast att försöka krama
kudden om en stund. Men vi vet ju hur det brukar gå, kommer aldrig iväg
till sängen tidigt när jag planerar det, haha.  :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0