Mysig dag



Det här har varit en riktigt mysig lördag som lider mot sitt slut.
Jag och älsklingen har sprungit runt i affärer hela dagen,
och tillslut kånkade vi runt på några påsar. Det mesta var julklappar
men jag hittade lite till mig själv också - studentlitteratur, haha.
Avslutade shoppingturen med en fika på Café Mekka innan vi åkte
ut till Ersboda.

När vi kom hem blev det god middag i form av lövbiff med potatisgratäng,
yummie! Sedan har jag pysslat här hemma, bytt sängkläder, fixat med
tvätten och så vidare. Nu under kvällskvisten har vi tittat på nyaste
Irene Huss-filmen, I skydd av skuggorna. Helt okej, men finns helt klart
bättre Irene Huss-filmer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0