Måndag

Måndagmorgon är här, en ny skolvecka startar, och den innebär både
ett avslut (momentet slutar på onsdag) och en nystart (nytt moment
på torsdag). Men innan vi kan avsluta momentet på onsdag ska det
tentapluggas en hel del, har två dygn kvar att plugga. Förhoppningsvis
går det bättre än igår, och jag hoppas att jag har bättre koll på det
kvalitativa efter dagens pluggande.

Tyvärr blir det inte så mycket variation i min blogg just nu som ni
säkert märker. Detta eftersom tentapluggandet tar upp större delen
av mina dagar. Men på onsdag är det över, och det ska bli så jäkla skönt! :)
Då går bloggandet "back to normal" igen och då slipper ni läsa om tentaplugg
i varje inlägg, haha.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0