Måndag

Måndagmorgon, ny vecka nya tag. Den här veckan kommer bli rätt
lugn schemamässigt men utöver det schemalagda kommer jag ha
en hel del att göra. Så det blir väl både och kan man säga, både lugnt
och mycket att göra.

Jag vaknade redan vid 06-tiden trots att jag inte börjar förrän vid 13-tiden.
Hade tänkt hinna läsa litegrann innan jag hoppar på bussen mot biblioteket
och universitetet. Men först blir det att ta det lugnt en stund här hemma,
känns inte så lockande att läsa klockan 07 på morgonen, det får vänta en stund.
Mer planer för dagen? Föreläsning, läsa, läsa, läsa.. Ungefär så kommer min
måndag att se ut. Roligt va?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0