Lördag



Jisses vad jag höll igång igår! Redan 09.30 hade jag bakat färdigt alla
lussekatter (fast de flesta gjorde vi som bullar, så mycket godare!),
tagit fram julpynt och så vidare. Så igår var det en riktigt effektiv dag,
tyckte att jag hann mycket.  :)

Får se vad denna dag bjuder på. Jag ska snart sätta mig ner med
hemtentan och försöka skriva litegrann på den. Min plan var att bli
färdig imorgon men vi får se hur det går. Jag ska försöka göra en
uppgift idag i alla fall, då är jag nöjd. Sedan blir det kanske att slå
in julklappar under dagen, det skulle också behövas. O Städas..
Nå ja, vi ser vad jag hinner med.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0