Fredag

Imorse var jag uppe och hoppade redan klockan 07.00 även fast jag inte
börjar förrän vid lunchtid. Hade nämligen tänkt vara duktig och tentaplugga
lite innan jag ska hoppa på bussen mot universitetet. Kanske är bäst att
sätta igång snart så jag hinner med det innan jag ska iväg. Känner mig
inte alls taggad inför skola framtill 15.00 när det är fredag, usch.
Även fast helgen kommer bestå av massa tentaplugg känns det ändå skönt
att få helg om några timmar. Då får jag vara hemma framtill onsdagmorgon,
härligt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0