Fredag

Fredagmorgon och det bjöds på en rejäl sovmorgon. 10.00 larmade mobilen,
men jag hade lätt kunnat sova ännu längre. Men det blev en sovmorgon
i alla fall och det är typ evigheter sedan som jag sov till klockan 10, hihi.

Idag blir det en kort skoldag som börjar först 14.30. Helt sjukt sent.
Jag börjar när alla andra slutar känns det som, haha. Det känns som att
dagen lär va rätt onödig, endast 45 minuter lektion men den är obligatorisk
så bara att masa sig dit. Får tänka positivt, att jag får en ledig helg efter det,
och då menar jag helt ledig - ingenting att plugga.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0