Dåligt

Alltså nu är jag så sjukt less allt tentaplugg, usch. Kan det inte bara
bli onsdag så jag får göra tentan och sen slippa den? Jag har haft världens
tentaångest hela dagen. I förmiddags när jag pluggade gick det någorlunda
bra, men under eftermiddagen har det dalat ut för tycker jag.. ;/
Kvantitativa delen känns som att jag har någorlunda koll på, så den känner
jag mig inte så jätteorolig inför, men den kvalitativa delen däremot.. Usch,
känns som att jag inte kan någonting därifrån.

Har haft galet mycket at göra idag. Varvat tentaplugget med tvättande
och sedan en promenad. Men mest har jag suttit och svurit åt alla begrepp
som inte vill fastna i hjärnan, haha. Nå ja, nu har jag kväll i alla fall och ska
slå igång lite Nickelback medans jag glor runt lite. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0