Colombiana

Nu har jag tentapluggat färdigt för idag! Sista dagen imorgon sedan är
det dags för tentaskrivning. Usch, jag är nervös. Den kvalitativa delen
har börjat gå bättre och bättre, så lite framsteg har jag gjort idag.
De kvantitativa delarna på gamla tentor tar inte särskilt många minuter
att göra, tyckte de var ganska lätta - men de kvalitativa däremot tar
längre tid.. Jag ber till gud att onsdagens tenta liknar de gamla tentorna,
då finns det kanske en chans att jag klarar den.



Efter en hel dag med tentaplugg ska jag snart mysa ner mig i soffan
tillsammans med älsklingen. Vi hade tänkt se en film - Colombiana.
Har hört att den ska vara bra så hoppas verkligen det. Blir en trevlig
måndagskväll, och skönt att koppla bort tentapluggandet för en stund. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Var filmen bra? tänkte ladda ner den idag isf :)

2011-11-08 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0