VG

Under förra momentet (det som handlade om politik) hade vi ingen
tenta som examination, vilket är ganska ovanligt. Tidigare har vi alltid
haft salstenta eller hemtenta som examination utöver alla seminarium.
Men i förra momentet skulle vi skriva en fördjupningsuppgift, då passade
jag på att skriva om mobbning eftersom min basgrupp bestämde att
vi skulle skriva om exkludering inom skolan.



Idag fick vi veta våra resultat från fördjupningsuppgifterna, och jag var
sjukt nervös. Jag trodde att jag skulle få göra en komplettering för jag
var rädd att jag gjort lite galet. Men det visade sig gå riktigt bra -
jag lyckades få VG (högsta betyget på vårt program)! Detta innebär att
jag även i det momentet kommer få VG som betyg.  :) Inte illa.
Behöver jag säga att det gjorde min dag? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0