Uppsatsredovisning

Dagens uppsatsredovisning var inte så hemskt som jag hade trott.
De som opponerade på vår uppsats var snälla, och läraren tyckte
det hade gått bra. Så jag klev ut ur salen med en godkänd juridikuppsats,
inte illa.  :) Känns skönt att allt hittills varit godkänt, nu är det bara
att hoppas att juridiktentan nästa vecka också blir godkänd..



Nu är jag ledig en vecka innan det är dags för tentaskrivning.
Sedan har jag sommarlov! Helt sjukt, en enda sak kvar innan jag
har sommarlov. Snart är mitt första år på Socionomprogrammet över,
då återstår endast 2,5 år.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

SV: Hehe, vad roligt med såna minnen :D

2011-05-26 @ 19:50:07
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0