Uppsats



Efter dagens föreläsning träffade jag min uppsatspartner vid 13-tiden för
att påbörja skrivandet av uppsatsen. Vi ska skriva två och två om ett
ämne som lärarna har valt. Jag och Karolina fick ämnet "Brott på internet
av barn", och vi har bestämt att avgränsa oss till nätkränkning.
Tror det kan bli ett bra ämne att skriva om och det borde inte vara så
jättesvårt att få ihop fyra sidor. Men det kan bli svårt just med tanke på
att vi endast får skriva på fyra sidor och med 1,5 radavstånd. Så en liten
utmaning blir det allt. På måndag (om en vecka) ska uppsatsen vara
inlämnad i alla fall, så vi har en del att göra denna vecka.

Idag har vi sökt lite information kring nätkränkning men även påbörjat
inledningen där man finner syfte, problemformulering och så vidare.
Så vi är igång med arbetet i alla fall - sakta men säkert.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad härligt! Jag har bara en tenta kvar till sommarlovet, det känns läskigt nära! Låter som ett intressant ämne ni fick ju! Hade en lugn helg, hur var din?

2011-05-16 @ 21:07:59
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0