Trötter

Jag som hade planerat att tentaplugga under kvällen.. Det blir ingenting
av det kan jag säga, haha. Jag och Karolina har ju suttit i fem timmar
och skrivit på uppsatsen, det räcker gott och väl för denna dag. Sedan
var jag och älsklingen in till stan för att uträtta ett ärende och därefter
en snabbsväng till ICA.



Middagen har nyligen landat i magen, så nu tänker jag ta det lugnt
resten av kvällen. Mina planer blir inte tentapluggande utan det blir
att duscha och sedan se Big brother samt något annat på tv innan
det är dags för sängen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0