Torsdag

Återigen blir det en heldag på universitetet. Det är nästan så att jag är
van nu med tanke på att det är tredje dagen i rad som jag går
heldag. Så från 08.15 framåt 15-tiden lär jag vara på universitetet
och arbeta. Förhoppningsvis går det lika bra idag med basgruppsarbetet
som det gjorde igår.  :)



På eftermiddagen när jag kommer hem ska jag för ovanlighetens skull
inte plugga alls. Eller jo, jag ska renskriva dagens föreläsningar men
något mer pluggande blir det inte. Lyckades läsa igårkväll i lagboken om
vissa paragrafer trots min trötthet, så därför skippar jag pluggandet ikväll.
Jag har i princip redan skummat igenom allting i böckerna, så jag känner
ingen panik.  :) En ledig kväll kan behövas efter tre heldagar på universitetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0