Tisdag

Jag har sovit som en prinsessa hela natten men ändå är jag tröttare
än tröttast denna tisdagsmorgon. Som tur är så är jag ledig hela
dagen, eller "ledig" kanske jag ska skriva. Kommer ägna ett x-antal
timmar till att tentaplugga. Usch, jag är galet nervös inför imorgon..

Denna tisdag kommer vara enformig och inte bjuda på särskilt
mycket. Tentaplugg från morgon till eftermiddag, middag vid 16-tiden,
se Tre Kronor, tentaplugga lite till, se Big Brother, sova. Kort och gott
kommer min dag se ut så.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Morrn morrn! :)

SV: ja hoppas iaf ja är klar, sitter med spänning o väntar på min lärares mail.. haha Hon brukar alltid vara snabb, men inte idag, så blir lite nervös haha



oj, du har några år kvar du.. men ja ska vidareutbilda mej senare till sjuksköterska, så har 3 år till ändå.. haha

kram

2011-05-31 @ 08:07:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0