Tisdag

Det känns som en mådag idag vilket beror på att jag var ledig igår
från skolan. Resten av veckan kommer jag vistas på universitetet
i alla fall, idag har jag basgruppsarbete och resterande dagar har
jag seminarium.



Solen skiner för fullt där ute, den var framme redan klockan 06.00
när jag klev upp. Ingenting att klaga på eftersom jag blir piggare när
sole skiner, så det är bara bra att den visar sig tidigt på morgonen. :)
Förhoppningsvis tar basgruppsarbetet idag inte allt för lång tid,
skulle vara skönt att komma hem vid lunchtid och sätta sig på balkongen
för att få lite färg på kroppen. Men jag ska inte hoppas på för mycket
eftersom vi inte ens har påbörjat uppgiften till det sista seminariumet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0