Tentaplugg

Morgonen började med frukost och en härlig dusch, tanken var att jag
skulle få motivation till att tentaplugga. Men som vanligt är det dåligt med
motivation när det är helg, haha. Fast lite stolt måste jag ändå vara,
jag har redan lyckats plöja igenom en gammal tenta på drygt två timmar. ;p
Nu hade jag tänkt försöka hitta ytterligare lite motivation för att ta itu med
en till gammal tenta. Förhoppningsvis klarar jag av att plöja igenom den
också denna dag. Då får det lov att räcka med pluggande för idag.  :)

På eftermiddagen är det dags att plocka undan juridikböckerna och
åka iväg mot Sofiehem för att spendera någon timme där tillsammans med
älsklingens bror och hans sambo. Sedan blir det som vanligt veckohandling
på ICA Maxi, så eftermiddagen och kvällen är redan planerad. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja :) och jag jobbar ihjäl mig tar på mig allting på jobb! Dumt men men :P hahah :)

Har 4 veckors semester iaf :D

2011-05-22 @ 12:59:21
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0