Städa

Mamma och Wilma klev på bussen mot Haparanda redan klockan 09.00.
Var till ICA Maxi en snabbis och handlade innan jag och älsklingen
åkte hemåt. Sedan vid 10.30-tiden åkte han iväg till jobbet, så jag
kommer spendera hela dagen här hemma i min ensamhet. ;p
Men rastlös är då det sista jag kommer vara, haha.

Jag har läst igenom litegrann inför de kommande seminariumen -
det är sjukt mycket som ska göras. Får panik när jag tänker på det
eftersom vi inte alls ska träffas imorgon i basgruppen. Imorgon hade
det varit perfekt, vi hade garanterat fått gjort en massa eftersom
seminariumet börjar först 15.15. Nå ja, basgruppsmedlemmarna vet
vad som väntar onsdag, torsdag och fredag då istället.. Det är
jättemycket som ska göras till nästa veckas seminarium
(tre seminarium till och med!!). Nå ja, nog om seminarieuppgifterna.



Nu hade jag tänkt kika in på Facebook och därefter blir det att städa,
diska och duscha. Sa jag att jag kommer ha fullt upp hela dagen?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0