Söndag

Jag hade en grymt trevlig lördag igår, ska berätta mer i ett separat inlägg.
Tyvärr blir det inga bilder eftersom jag glömde att fotografera.



Klockan är över 11.40 och jag har precis vaknat. Det är väldigt, väldigt
längesedan som jag har sovit såhär länge. Vanligtvis brukar jag vakna
hyffsat tidigt även fast jag har varit vaken länge under natten, men idag
gick det inte. Nå ja, det var skönt att få en rejäl sovmorgon.  :) Fast det
känns väldigt tungt att måste tentaplugga en dag som denna.. Så känner
jag mig själv rätt blir det ytterst lite pluggande idag. Får se vad dagen
mer kommer bjuda på, det blir nog en eftermiddag och kväll framför
Tre kronor-serien tillsammans med lite choklad.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0