Söndag

Återigen är det söndag, nu återstår alltså bara en söndag innan jag
har sommarlov. 10 dagar kvar tills tentan och sommarlovet,
det känns sisådär inför tentan men längtar sjukt mycket efter
lovet.  :) Inte helt fel att vara ledig nästan tre månader.. ;)



Dagens planer är att vakna till litegrann, var tröttare än vanligt
när jag klev upp imorse. Tror det beror på att jag satt uppe rätt
länge och tittade på The Pacifier med Vin Diesel i huvudrollen.
Men jag får glädjas åt att jag är ledig ännu några dagar innan
det är dags för uppsatsredovisningen, jag hinner ta igen sömnen. :)
Juste, mer planer för dagen? Självklart tentapluggande en stund
på förmiddagen, vad annars? ;p Sedan får jag se hur jag fördriver
tiden, men senare under eftermiddagen är vi bjudna på middag
i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt att du snart har sommarlov :D

Önskar jag också hade de :O

2011-05-22 @ 10:12:39
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0