Söndag

Det känns som att jag är uppe med tuppen, ändå är klockan redan
09.00. Anledningen till varför jag klev upp lite tidigare än vanligt
är att jag har en hel del att stå i denna dag.



Först och främst ska jag fixa till mig, sedan hade jag tänkt försöka
titta igenom någon/några gamla tentor innan det är dags att
veckohandla. Utöver detta skulle jag behöva titta upp litegrann om
nätkränkning (mitt och Karolinas uppsatsämne), duscha, och sedan
väntar tre Big brother-avsnitt på mig. Så ja, det blir en dag med
mycket att göra. Jag vet en tjej som kommer vara trött ikväll..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0