Söndag

Detta inlägg skulle ha publicerats igår (söndag) men blogg.se tjorvade.

Igårkväll var det lördagsmys på hög nivå när älsklingen kom hem
från jobbet. Vi tittade på The fast and the furious, en av mina
favoritfilmer. Jag älskar alla filmer i den serien och nu har femman
kommit ut på bio. Ett måste att se den.  :)



Denna dag har bjudit på sol liksom gårdagen, men dessvärre har jag
inte varit ut idag. Istället har jag spenderat tre timmar framför två
gamla juridiktentor för att kolla igenom dem och sånt där. Jag kan säga
att nervositeten och oroligheten smög sig på. Usch, vissa frågor var
verkligen kniviga. Aldrig att jag kommer få full pott på en fråga,
då ska man typ nämna tjugo olika paragrafer.  ;p Men jag har ju
tre veckor kvar att plugga, så..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0